1. Atsiskaitymo būdai
Už prekes galite atsiskaityti per el. bankininkystę į mūsų Kevin ir Payseros sąskaitas, bei pirkti išsimokėtinai. PARDUODAME IR SIUNČIAME PREKES, KAI PREKIŲ KREPŠELYJE YRA NE MAŽIAU NEI 10 EUR.
2. Prekių pristatymas
Prekes pristato kurjerių tarnyba, Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.
Prekės pristatomos per 2-4 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo.
Prieš pristatant prekes kurjeris, Jūsų nurodytu telefonu suderins tikslesnį pristatymo laiką.
Prekių pristatymas visoje Lietuvoje kainuoja nuo 8,00 eur, priklausomai nuo prekės tūrio bei svorio, kiekvienu konkrečiu atveju, pristatymo suma paskaičiuojama, faktiškai pagal prekės tūrį ir svorį. Susitarus su kurjeriu, dėl pristatymo laiko ir jam neradus Jūsų namuose, papildomas transportavimo išlaidas, apmoka klientas. Būtina: jei prekė sunki ir gabaritinė, kurjeris pristato tik iki Jūsų namo durų, užnešimas į kitus aukštus, į pristatymo kainą neįskaičiuota, dėl užnešimo paslaugos reikia įspėti iš anksto ir tai papildomai kainuoja.
Pardavimo PVM sąskaita-faktūra išrašoma ir išsiunčiama, nurodytu kliento el.paštu per 1-2 d.d. po prekių gavimo/išsiuntimo.
3. Prekių pirkimas išsimokėtinai
Apmokėjimas naudojantis UAB “MokiLizingas” teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslauga – tai atsiskaitymo būdas, kai Pirkėjas (fizinis asmuo) ir UAB “MokiLizingas ” sudaro sutartį dėl prekių pirkimo Įmonės elektroninėje parduotuvėje finansavimo.
Mažiausia prekių finansavimo suma yra 300 €. Išsimokėjimo laikotarpis gali būti nuo 3 mėnesių iki 36 mėnesių
Pirkti prekę išsimokėtinai gali tik pilnamečiai asmenys, turintys galiojančią asmens tapatybės kortelę, naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą, Lietuvos arba Europos Sąjungos valstybės narės piliečio pasą.
3.1. Kaip pirkti išsimokėtinai?
1. Paskutiniame krepšelio užsakymo žingsnyje “Apmokėjimas” pasirinkite mokėjimo būdą “Išsimokėtinai (lizingu)“.
2. Spauskite “MokiLizingo” logotipą ir šalia jo pasižymės pilkas burbuliukas.
3. Spauskite “Baigti užsakymą” ir būsite nukreipti į MokiLizingo sistemą kur Pradėsite sudaryti lizingo sutartį.
4. Jums sėkmingai užbaigus pirkimo išsimokėtinai procesą internetu MokiLizingo sistemoje, mūsų Svetainė gaus pranešimą apie Jūsų pasirašytą lizingo sutartį.
5. Gavę pranešimą Jūsų užsakymą pažymėsime apmokėtu ir toliau tęsime Jūsų užsakymą.
6. Užsakytas prekes gali priimti tik lizingo sutartį sudaręs ir pasirašęs asmuo.
7. Įvykdžius visus įsipareigojimus pagal vartojimo kredito sutartį, prekė tampa Jūsų nuosavybe.
3.2. Pirkimo išsimokėtinai sąlygos
Minimali Skolos suma – 300 eur (trys šimtai eur)
Lizingo bendrovės pateikia savo internetiniame puslapyje, pabrangimo koeficientus, sutarties mokesčio procentą ir administravimo mokestį, jei toks yra.
4. Grąžinimo taisyklės
Garantuojame, kad jei gavote netinkamos kokybės, ne tą prekę, kurią užsisakėte, grąžinsime už ją sumokėtus pinigus arba atsiųsime analogišką prekę.
Pirkėjas turi teisę grąžinti pardavėjui nekokybiškas prekes praėjus ne daugiau kaip 7 darbo dienoms, el.prekes ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų, po prekių įsigyjimo.
Pirkėjo grąžinamos prekės turi būti nepanaudotos, priešingu atveju jos nebus priimtos.
Visas su prekių grąžinimu susijusias išlaidas apmoka pirkėjas.
Pardavėjas įsipareigoja per 5 d. d. grąžinti pirkėjui pinigus už grąžintas prekes į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
5. Įrangos priežiūra eksploatacijos metu
5.1 Kas 3-4 mėnesius atlikti periodinį įrangos apžiūrą/valymą. Vidinis blokas: ar nėra užsikišę/užteršti filtrai: juos išplauti (oro kondicionieriams šilumos siurbliams), rekuperatoriams: užsidegus filtro lemputei, nedelsiant pakeisti filtrą). Išorinio bloko patikrinimas, ar nėra dulkių, lapų kitų nešvarumų, juos išvalyti.
꙳ kas pusmetį, bet ne vėliau kaip kartą į metus meistras turi išvalyti drenažinę sistemą, ji gali užsikimšti nuo nešvarumų.
꙳ Būtina kondicionierių (ir vidinį ir išorinį blokus) uždengti vykdant remonto/statybos darbus (dažniausi gedimai, blokų užterštumas statybinėmis dulkėmis)
꙳ Draudžiama sumontuotą įrangą (vidinį ir išorinį blokus) perkelinėti, išmontuoti, stumdyti, judinti iš vietos ir panašiai, tai gali padaryti tik atvykęs meistras. Tokių veiksmų pasekmės: galima pažeisti sandarumą freoninės sistemos trąsoje. Pasekmė: po truputį išteka freonas ir Įranga nustoja veikti.
꙳Atsiradus: Kondicionierius nustojo šąldyti/šildyti/savaime įsijungia arba išsijungia. Iš vidinio bloko ląša vanduo, girdisi pašaliniai garsai, pradėjo garsiai skleisti garsą (ko anksčiau nebuvo). Iš išorinio bloko girdisi pašaliniai garsai. SVARBU: nedelsiant išjungti Įrangą ir kreiptis į meistrą kuris sumontavo Jums įrangą.
5.2.Kondicionierių/šilumos siurblių gedimai:
* Kondicionieriaus vidinio bloko filtrai užsiteršė ir nepraleidžia paimamo oro iš patalpos per vidinio bloko garintuvą (radiatorių); *Kondicionieriaus išorinio bloko kondensorius (radiatorius) užsiteršė, nutrūko sistemos šaltnešio (freono) cirkuliacija, kondicionierius nustojo vėsinti/fildyti;* Kondicionieriuje atsirado šaltnešio (freono) nuotekis; * Kondicionieriaus valdymo plokščių gedimai; * Kompresoriaus gedimai; * Kondensato siurbliukas užsiteršęs arba sugedęs; * Mechaninių komponentų gedimai; * Montavimo klaidos.
5.3.Preliaminari kondicionierių gedimų apžvalga ir prevencinės taisymo priemonės. 5.3.1.Oro kondicionierius-šilumos siurblys(oras-oras) visiškai neįsijungia: Patikrinkite kondicionieriaus el.maitinimo padavimą. Restartuokite įrenginį (įšjunkite maitinimą ir vėl įjungite).5.3.2.Oro kondicionierius-šilumos-siurblys įsijungia, tačiau nešaldo /nešildo: ✠Patikrinkite kondicionieriaus vidinio įrenginio filtrus ar jie švarūs.✠ Patikrinkite išorinį bloką ir įsitikinkite,kad jis nėra užsiteršęs arba apšerkšnijęs.✠Patikrinkite valdymo pultelio ar termostato nustatymus (skirtumas bent 3 laipsniai tarp vidaus ir nustatytos temperatūros).✠Kai nustatėte reikiamas valdymo pulto ar termostato funkcijas, kondicionierių išjunkite, palaukite (3-5min) ir vėl įjungite. ✠ Įsitikinkite, kad kompresorius išoriniame bloke veikia. Kompresoriaus garsas matuojamas 35-45db garsu (2-5kw) 45-60db (7-10kw). Jeigu kompresorius neveikia, galite girdėti sparnuotės ventiliatoriaus garsą kuris matuojamas apie 25-40 db garsu.✠ Jeigu kompresorius esantis išoriniame įrenginio bloke veikia, taip pat vidinis blokas veikia, tačiau nešaldo ar nešildo, reiketų kondicionierių išjungti ir kreiptis į kondicionierių taisymo tarnybą. 5.3.3.Pašaliniai garsai: Vidinio bloko pašaliniai garsai: Kondicionieriaus sparnuotės variklio nusidevėjimas; Sparnuotės laikiklių sukimosi vietų tepalo nepakankamumas; Sparnuotės bloko išsikalibravimas; Vidiniame bloke susidarė ledas kuris liečia sparnuotę sukimosi metu. Išorinio bloko pašaliniai garsai: Kondicionieriaus išorinio bloko sparnuotės gedimas; Sparnuotės variklio gedimas; Kompresoriaus gedimas; Užsiteršęs išorinio bloko kondensorius(radiatorius); Mechaninų dalių gedimas išoriniame kondicionieriaus bloke; Montavimo brokas; Kondicionieriaus kondensato siurbliuko gedimas. Sugedęs oro kondicionieriaus kondensato nusiurbimo siurbliukas patalpoje gali be perstojo skleisti ganėtinai garsų ir nemalonų traškėjimo garsą, tokiu atveju kondicionierių reikėtų nedelsiant išjungti iš el.maitinimo lizdo ir kreiptis i oro kondicionierių taisymo tarnybą. 5.3.4.Nemalonus kvapas sklindantis iš oro kondicionieriaus: Užsiteršęs oro kondicionieriaus vidinis blokas; Kondensato nutekėjimas iš vidinio bloko nuvestas į bendrą nuotekų sistemą be sifono su atbuliniu vožtuvu; Paip pat gali būti įtrūkę oro kondicionieriaus vamzdeliai esantys vidiniame bloke ir pro įtrūkimus į kondicionierių, bei patalpas patenka šaltnešio dujos(freonas)/tepalai savo ruoštu jie užteršia kondicionieriaus vidinį bloką, kuriame renkasi dar daugiau nešvarumų, tada patenkti i patalpos orą ir patalpoje esančių žmonių kvėpavimo takus. 5.3.5.Iš oro kondicionieriaus vidinio irenginio teka vanduo: Vidinis oro kondicionieriaus blokas yra užsiteršęs ir vanduo iš kondensato lovelio neišbėga į tam skirtą nutekėjimo vietą; Kondicionieriaus vidinio bloko kondensato surinkimo lovelis esantis įrenginio viduje arba kondensato vamzdelis yra įtrūkęs, užkimštas ar kaip kitaip pažeistas; kondensato siurbliukas nepumpuoja kondensato arba pumpuoja nepakankamai greitai, nes yra užsikimšęs nuo nešvarumų susikaupusių kondensato siurbliuko plūdėje arba kondensato trąsoje; Montavimo brokas yra dažnai pasitaikanti priežastis kondensato tekėjimo. Todėl patartina oro kondicionierius kartą metuose profilaktiškai patikrinti ir išvalyti, tam kad ateityje išvengti įvairių gedimų, bei nemalonių kvapų kurie, gali sukelti įvairius nepatogumus ar, net negalavimus.
6. Garantinio remonto taisyklės ir įkainiai
6.1 Visos prekės pristatomos yra naujos ir gamykliškai supakuotos. Gavus prekę iš sandelio ar iš kurjerio, būtina vizualiai apžiūrėti ar pakuotė nėra stipriai pažeista. Jei jūs nepareiškėte pretenzijos sandelininkui ar kurjeriui dėl pakuotės pažeidimo, pardavėjas neneša atsakomybę už gautos prekės/įrangos kokybę.
Įrangai periodiškai turi būti atliktas techninis aptarnavimas, filtrų valymas (ne rečiau kaip 1 kartą per 3 mėnesius), drenažinės sistemos valymas, vidinio bloko valymas, kad neatsirastų pelėsio ir grybelio pėdsakų. Taip pat, rekuperatorių, kai užsidega filtro lemputė būtinai reikia pakeisti filtrą, Įrangos gedimo atveju, nustačius kad Įranga neveikia/blogai veikia, dėl to kad nebuvo tinkamos priežiūros/valymo, Garantija negalioja.
6.2. Garantija įsigalioja ir galioja:
Jei įrangos montavimo ir paleidimo-derinimo darbus atliko licencijuota įmonė arba meistras turintis atestą atlikti tokius darbus;
Jei įranga sumontuota laikantis gamintojo ir teisės aktų nustatytos tvarkos bei reikalavimų,
Kiekvienas gamintojas savo įrangai nustato garantinį terminą, kuris būna visada nurodytas sąskaitoje-faktūroje, kurią reikia pateikti, kreipiantis dėl garantinio remonto.
Šildymo/vėsinimo įrangos permontavimo atveju (ne dėl montuotojo kaltės), šiai Įrangai suteikiama 1 metų garantija.
6.3 Įvykus gedimui ir po Jūsų meistro, kuris sumontavo Jums Įrangą patikros ir defektinio akto atsiuntimo: info@rentma.lt, bei nuotraukų. Jūs gausite mūsų sąskaitą apmokėjimui, kurioje bus nurodytas patikros įkainis, atvykimo/darbo įkainis. Apmokėjus mūsų gautą sąskaitą, atvyksta specialistas, kuris suremontuoja ĮRANGOS gedimus, ir Jums grąžiname sumokėtą pinigų sumą. Nustačius, kad Įranga neveikė, nesilaikant sąlygų nurodytų 5-6 punktuose, sumokėta pinigų suma negrąžinama, gali būti mokėtinos sumos perskaičiavimas, pagal darbų faktinį išdirbį.
6.4.Komfortobusto serviso DARBŲ ĮKAINIAI nuo 2024 m.:
6.4.1.Specialisto vizitas Vilniaus mieste: 85,00 EUR+PVM
6.4.2. Darbo valanda 75,00 EUR+PVM. Pirma specialisto darbo valanda skaičiuojama pagal pilną valandinį įkainį, nuo antros darbo valandos įkainis apskaičiuojamas 30 min. intervalo apvalinimu.
6.4.3. Transportas (kuras) 0,45 EUR/km+PVM, jei už Vilniaus miesto ribų.
7. Privatumo politika
Įmonė yra įsipareigojusi užtikrinti savo Kliento, privatumą. Įmonė nepardavinėja ir nenuomoja Jūsų asmeninės informacijos, bei užtikrina visišką Kliento privatumą. Gauta informacija apie Klientą, naudojama paruošti užsakytus pirkimus, kad Klientas gautų užsakytą, bei nupirktą savo Prekę.
Įmonė yra vienintelis asmenį identifikuojančios informacijos, surinktos per mūsų svetainę, savininkas. Lankydamiesi mūsų svetainėje, Jūs sutinkate su tvarka, nuroda privatumo politikos nuostatose.
7.1. Įmonės renkama informacija ir jos panaudojimas
Pateikus užsakymą svetainėje www.komfortobustas.lt prašoma Jūsų nurodyti pilną vardą, bei pavardę, gyv. adresą, el. pašto adresą bei telefono numerį. Ši informacija naudojama vykdant Kliento užsakymą, įskaitant apmokėjimą ir siuntimą, bei tam, kad būtų galima Jus informuoti apie Jūsų užsakymo būklę.
Užsisakius paslaugą: pristatymas į namus. Jūsų duomenys: vardą, pavardę, gyv.adresą, bei telefono numerį
Tapus mūsų svetainės pirkėju, Įmonė seka Jūsų pirkimo informaciją, pagal ją Įmonė išskiria kokios srytys yra labiausiai aktualios pirkėjui/jams, kad galėtų dar labiau efektyvinti ir gerinti savo svetainės prieinamumą Klientams, bei tenkinti jų poreikius.
Įmonė renkdama specialias akcijas,siunčia savo Klientams informacinio pobūdžio žinutes el.paštu, apie šiuo metu rengiamas akcijas, bei pasiūlymus. Klientui nepageidaujančiam gauti panašaus pobūdžio žinutes, privalo atsiųsti Įmonei, nuorodą: „nebesiųsti“. Įmonė, atsižvelgusi į Kliento pageidavimą, reklaminių žinučių nebesiųs.
7.2. Privatumo apsauga. Kaip ji vykdoma?
,Internetinio apsipirkimo procesas svetainėje komfortobustas.lt yra saugus ir užtikrintas. Įmonė pirkimams naudoja saugų serverį, kuris atitinka standartinius saugaus SLL serverio standartus.
Ši programinė įranga užkoduoja visą informaciją, perduodamą tarp Jūsų ir Įmonės kompiuterių.
7.3. Informacijos atskleidimas trečiosioms šalims
Įmonė neperduoda Jūsų asmeninės informacijos trečiosioms šalims. Jūsų asmens duomenys trečiam asmeniui bus atskleisti, tik jeigu Įmonę įpareigos galiojantis teisės aktas ar teismo sprendimas.
7.4. Asmens duomenų saugojimo trukmė
Popierinių dokumentų: 10 (dešimt) metų (pagal LR įstatymus, Sąskaita-faktūra). Kliento el.laiškai, jei buvo susirašinėjimas, kuriuose pateikiami asmeniniai duomenys su dokumentais, ištrinami pasibaigus pirkimo sandoriui po 1 (vieno) mėnesio. Klientams, siuntusiems savo asmeninius duomenis, prašome iš karto ištrinti savo laiškus iš savo el.pašto.
Gero naudojimo, įsigyjus mūsų prekę bei tikimės sugrįžant pas mus!
2021-11-19 redakcija