1. Atsiskaitymo būdai

Už prekes galite atsiskaityti per el. bankininkystę į mūsų Payseros sąskaitą, Pirkti išsimokėtinai ir Mokėti grynais atsiimant prekes, Vilniuje sandelyje, arba Sumokėti kurjeriui pristatymo metu. PARDUODAME IR SIUNČIAME PREKES, KAI PREKIŲ KREPŠELYJE YRA NE MAŽIAU NEI 50 EUR.

2. Prekių pristatymas

Prekes pristato kurjerių tarnyba „Linkera“ Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.

Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo.
Prieš pristatant prekes kurjeris, Jūsų nurodytu telefonu suderins tikslesnį pristatymo laiką.

Prekių pristatymas visoje Lietuvoje kainuoja nuo 15 eur, priklausomai nuo prekės tūrio bei svorio, kiekvienu konkrečiu atveju, pristatymo suma paskaičiuojama, faktiškai pagal prekės tūrį ir svorį. Papildomas mokesti nuo 2,50 eur už atsiskaitymą grynais kurjeriui, priklausomai nuo mokamos sumos. Susitarus su kurjeriu, dėl pristatymo laiko ir jam neradus Jūsų namuose, papildomas transportavimo išlaidas, apmoka klientas. Būtina:  jei prekė sunki ir gabaritinė, kurjeris pristato tik iki Jūsų namo durų, užnešimas į kitus aukštus, į pristatymo kainą neįskaičiuota, dėl užnešimo paslaugos reikia įspėti iš anksto ir tai papildomai kainuoja.

3. Prekių pirkimas išsimokėtinai

Apmokėjimas naudojantis UAB “MokiLizingas” teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslauga – tai atsiskaitymo būdas, kai Pirkėjas (fizinis asmuo) ir UAB “MokiLizingas ” sudaro sutartį dėl prekių pirkimo Įmonės elektroninėje parduotuvėje finansavimo.

Mažiausia prekių finansavimo suma yra 300 €. Išsimokėjimo laikotarpis gali būti nuo 3 mėnesių iki 36 mėnesių

Pirkti prekę išsimokėtinai gali tik pilnamečiai asmenys, turintys galiojančią asmens tapatybės kortelę, naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą, Lietuvos arba Europos Sąjungos valstybės narės piliečio pasą.

3.1. Kaip pirkti išsimokėtinai?

1. Paskutiniame krepšelio užsakymo žingsnyje “Apmokėjimas” pasirinkite mokėjimo būdą “Išsimokėtinai (lizingu)“.

2. Spauskite “MokiLizingo” logotipą ir šalia jo pasižymės pilkas burbuliukas.

3. Spauskite “Baigti užsakymą” ir būsite nukreipti į MokiLizingo sistemą kur Pradėsite sudaryti lizingo sutartį.

4. Jums sėkmingai užbaigus pirkimo išsimokėtinai procesą internetu MokiLizingo sistemoje, mūsų Svetainė gaus pranešimą apie Jūsų pasirašytą lizingo sutartį.

5. Gavę pranešimą Jūsų užsakymą pažymėsime apmokėtu ir toliau tęsime Jūsų užsakymą.

6. Užsakytas prekes gali priimti tik lizingo sutartį sudaręs ir pasirašęs asmuo.

7. Įvykdžius visus įsipareigojimus pagal vartojimo kredito sutartį, prekė tampa Jūsų nuosavybe.

3.2. Pirkimo išsimokėtinai sąlygos

Minimali Skolos suma – 300 eur (trys šimtai eur)

Lizingo bendrovės pateikia savo internetiniame puslapyje, pabrangimo koeficientus, sutarties mokesčio procentą ir administravimo mokestį, jei toks yra.

4. Grąžinimo taisyklės

Garantuojame, kad jei gavote netinkamos kokybės, ne tą prekę, kurią užsisakėte, grąžinsime už ją sumokėtus pinigus arba atsiųsime analogišką prekę.

Pirkėjas turi teisę grąžinti pardavėjui prekes praėjus ne daugiau kaip 7 darbo dienoms, po prekių įsigyjimo.

 Pirkėjo grąžinamos prekės turi būti nepanaudotos, priešingu atveju jos nebus priimtos.

Visas su prekių grąžinimu susijusias išlaidas apmoka pirkėjas.
Pardavėjas įsipareigoja per 5 d. d. grąžinti pirkėjui pinigus už grąžintas prekes į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.

5. Garantinio remonto taisyklės

Visos prekės pristatomos yra naujos ir gamykliškai supakuotos. Gavus prekę iš sandelio ar iš kurjerio, būtina vizualiai apžiūrėti ar pakuotė nėra stipriai pažeista. Jei jūs nepareiškėte pretenzijos sandelininkui ar kurjeriui dėl pakuotės pažeidimo, pardavėjas neneša atsakomybę už gautos prekės/įrangos kokybę.

Kiekvienas gamintojas savo įrangai nustato garantinį terminą, kuris būna visada nurodytas sąskaitoje-faktūroje, kurią reikia pateikti, kreipiantis dėl garantinio remonto.

Jeigu eksploatacijos metu Jūs pastebėjote, kad įranga blogai arba netinkamai veikia. Visų pirma reikia kreiptis pas meistrą/-us, kurie montavo šią įrangą. Tuo atveju, jeigu įranga blogai veikia, dėl montavimo klaidų arba atliktų darbų broko, Garantinis remontas ir aptarnavimas negalioja. Montavimo meistras privalo, pagal jūsų skundą išnagrinėti, dėl ko ši įranga neveikia, atsiųsti mums foto ir video medžiagas, patvirtinančias gamyklinį broką, taip pat patikros dokumentą, kur būtų surašyti nustatyti įrangos defektai. Gavus šią informaciją, įrangą galima siųsti garantiniam remontui, nurodytu serviso adresu. Siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas. Servise atliekant garantinę patikrą ir nustačius, kad įranga neturi jokių gamyklinių brokų, už patikrą, apmoka pirkėjas.

Šildymo/vėsinimo įrangos permontavimo atveju (ne dėl montuotojo kaltės), šiai Įrangai suteikiama 1 metų garantija.

Patvirtinta 2018.01.31 d. Įsakymu Nr. 1801-03

6. Privatumo politika

Įmonė yra įsipareigojusi užtikrinti savo Kliento, privatumą. Įmonė nepardavinėja ir nenuomoja Jūsų asmeninės informacijos, bei užtikrina visišką Kliento privatumą. Gauta informacija apie Klientą, naudojama paruošti užsakytus pirkimus, kad Klientas gautų užsakytą, bei nupirktą savo Prekę.

Įmonė yra vienintelis asmenį identifikuojančios informacijos, surinktos per mūsų svetainę, savininkas. Lankydamiesi mūsų svetainėje, Jūs sutinkate su tvarka, nuroda privatumo politikos nuostatose.

6.1. Įmonės renkama informacija ir jos panaudojimas

Pateikus užsakymą svetainėje www.komfortobustas.lt prašoma Jūsų nurodyti pilną vardą, bei pavardę, gyv. adresą, el. pašto adresą bei telefono numerį. Ši informacija naudojama vykdant Kliento užsakymą, įskaitant apmokėjimą ir siuntimą, bei tam, kad būtų galima Jus informuoti apie Jūsų užsakymo būklę.

Užsisakius paslaugą: pristatymas į namus. Jūsų duomenys: vardą, pavardę, gyv.adresą, bei telefono numerį

Tapus mūsų svetainės pirkėju, Įmonė seka Jūsų pirkimo informaciją, pagal ją Įmonė išskiria kokios srytys yra labiausiai aktualios pirkėjui/jams, kad galėtų dar labiau efektyvinti ir gerinti savo svetainės prieinamumą Klientams, bei tenkinti jų poreikius.

Įmonė renkdama specialias akcijas,siunčia savo Klientams informacinio pobūdžio žinutes el.paštu, apie šiuo metu rengiamas akcijas, bei pasiūlymus. Klientui nepageidaujančiam gauti panašaus pobūdžio žinutes, privalo atsiųsti Įmonei, nuorodą: „nebesiųsti“. Įmonė, atsižvelgusi į Kliento pageidavimą, reklaminių žinučių nebesiųs.

6.2. Privatumo apsauga. Kaip ji vykdoma?    

,Internetinio apsipirkimo procesas svetainėje komfortobustas.lt yra saugus ir užtikrintas. Įmonė pirkimams naudoja saugų serverį, kuris atitinka standartinius saugaus SLL serverio standartus.

Ši programinė įranga užkoduoja visą informaciją, perduodamą tarp Jūsų ir Įmonės kompiuterių.

6.3. Informacijos atskleidimas trečiosioms šalims   

Įmonė neperduoda Jūsų asmeninės informacijos trečiosioms šalims. Jūsų asmens duomenys trečiam asmeniui bus atskleisti, tik jeigu Įmonę įpareigos galiojantis teisės aktas ar teismo sprendimas.

6.4. Asmens duomenų saugojimo trukmė 

Popierinių dokumentų: 10 (dešimt) metų (pagal LR įstatymus, Sąskaita-faktūra). Kliento el.laiškai, jei buvo susirašinėjimas, kuriuose pateikiami asmeniniai duomenys su dokumentais, ištrinami pasibaigus pirkimo sandoriui po 1 (vieno) mėnesio. Klientams, siuntusiems savo asmeninius duomenis, prašome iš karto ištrinti savo laiškus iš savo el.pašto.

Gero naudojimo, įsigyjus mūsų prekę bei tikimės sugrįžant pas mus!